skip to Main Content
6 δευτερόλεπτα είναι αρκετά…

6 δευτερόλεπτα είναι αρκετά…

Θα μπορούσα να βάλω και ερωτηματικό και πάλι μέσα να πέσω! Η αλήθεια είναι πως…δεν υπάρχει καμία απόλυτη αλήθεια στη σχέση απόδοσης μιας διαφήμισης με βάση τη διάρκειά της.
Στα παραδοσιακά ΜΜΕ, ούτως ή άλλως το δευτερόλεπτο πληρώνεται σε χρυσάφι, άρα ο διαφημιζόμενος συνήθως έχει και μικρότερης διάρκειας σποτ, για μετά τις πρώτες 10-15 μέρες του πλασαρίσματος ενός προϊόντος. Στα social media και τις υπηρεσίες τύπου YouTube, δεν υπάρχει αυτός ο περιορισμός.
Το μόνο που μετράει σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η ανταπόδοση. Πόσοι έκαναν κλικ στη διαφήμιση και πόσοι, έστω, την είδαν μέχρι τέλους.
Αυτό μετράει και στα κλιπάκια που παίζουν στα παιχνίδια για κινητά και ταμπλέτες προκειμένου να πάρεις πόντους ή εξτρά εξοπλισμό.
Πριν 2-3 χρόνια η κουβέντα για το Facebook ήταν αν τα κλιπάκια 0-30, 30-60 ή μεγαλύτερα των 60 δευτερολέπτων διαφημιστικά ήταν πιο αποδοτικά. Τότε, αντίθετα με ό,τι θα περίμενε κανείς, τα μικρότερα κλιπάκια ήταν αυτά που έβλεπε λιγότερο ο χρήστης! Τα 30-60 δευτερόλεπτα είχαν σχεδόν 50% θέαση σε όλη τη διάρκειά τους, ενώ στη δεύτερη θέση έρχονταν τα άνω των δύο λεπτών με 31%.
Πραγματικά εντυπωσιακά νούμερα.

Όμως, 3 χρόνια στον κόσμο των social media είναι μια αιωνιότητα και πλέον περάσαμε στο άλλο άκρο. Το λιγότερο μπορεί να είναι και… καλύτερο! Έρευνες αναφέρουν πως, ανάλογα και με το μέσο (άλλος ο χρήστης του YouTube, άλλος του Facebook και άλλος ενός παιχνιδιού) τα κλιπάκια με διάρκεια έως 6 δευτερόλεπτα μπορούν να δημιουργήσουν τριπλάσια απόδοση ανά δευτερόλεπτο σε σχέση με ένα διαφημιστικό 30 δευτερολέπτων.
Γιατί όμως γίνεται τόσο μεγάλος χαμός με αυτή την «πίτα»;
Μπορεί στην Ελλάδα να είμαστε μικρή αγορά, αλλά αν δεις τη μεγάλη εικόνα, κάθε μέρα «γεννιέται» ένα εκατομμύριο νέων χρηστών social media. Αλλά, το πιο εντυπωσιακό είναι πως η διείσδυση των social media παγκοσμίως είναι μόλις στο 42%, τη στιγμή που στη Β. Αμερική είναι στο 70%.
Εμένα ακόμα και το δεύτερο νούμερο μου φαίνεται μικρό και είναι προφανές πως θα μεγαλώσει όσο περνούν τα χρόνια και οι μεγάλες ηλικίες, πώς να το πω πιο ευγενικά, «αναχωρούν».
Θέλετε κι ένα ακόμα στατιστικό;

Οι χρήστες του Facebook περνούν κατά μέσο όρο 15 λεπτά τη μέρα παραπάνω σε αυτό, από ότι βλέπουν τηλεόραση.
Στις ΗΠΑ η διαφημιστική πίτα για τα social media προβλέπεται να φτάσει για το 2018 στα 51,3 δις δολάρια (17,5 κατά άτομο) ενώ η αύξησή της θα φτάσει το 10,5% ετησίως, μέχρι τον διπλασιασμό της σε σχέση με σήμερα το 2023.


Source: wix

Back To Top
×Close search
Search