skip to Main Content
“Πρόβλημα” παράδοσης από το ΠΛΑΙΣΙΟ (solved)

“Πρόβλημα” παράδοσης από το ΠΛΑΙΣΙΟ (solved)

(ενημέρωση 12-12-2019)

Στο κείμενο που ακολουθεί παραθέσαμε την περιπέτεια ενός φίλου του YourTechTrend με μια παραγγελία που έκανε στο Πλαίσιο κατά τη διάρκεια του Black Friday.

Παρότι δεν ήταν ευχάριστη, φαίνεται πως έχει καλή κατάληξη καθώς, μετά και την δική μας παρέμβαση, εκπρόσωπος του Πλαισίου επικοινώνησε μαζί του και του εξήγησε πού έγινε το λάθος. Παράλληλα δεσμεύτηκε ότι θα παραλάβει ο φίλος τον υπολογιστή που είχε παραγγείλει μαζί με ένα complementary gift.

Πραγματικά χαιρόμαστε που το Πλαίσιο εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο αξιόπιστα, αν όχι το πιο αξιόπιστο, “μαγαζί” στην πολύπαθη πιάτσα των αλυσίδων πώλησης ειδών τεχνολογίας – πλέον και “λευκών” συσκευών. Πάντα ένα προϊόν μπορεί να μην είναι εντάξει ή μια υπηρεσία να μην είναι αυτή που περίμενες. Αυτό μπορεί να συμβεί σε όλους.

Το Πλαίσιο όμως δίνει πάντα λύση, τουλάχιστο μιλώντας από τη δική μας εμπειρία. Γι΄αυτό και μας έκανε εντύπωση η περιπέτεια του φίλου, γι΄αυτό και ανεβάσαμε το άρθρο που θα βρείτε στο τέλος.

Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν!

(άρθρο της 11-12-2019)

Ένας φίλος έμπλεξε με μια παραγγελία που έκανε στο Πλαίσιο. Το θέμα δεν είναι καν η αλυσίδα αυτή καθώς όσα θα διαβάσετε δεν είναι η πρώτη φορά που τα ακούω – και δε μιλάω καν μόνο για την Ελλάδα.

Η μόνη μας άμυνα είναι να μεταδίδουμε την εμπειρία μας μέσα από όποιο Μέσο έχουμε. Ο φίλος μου το έκανε από το facebook κι εγώ θα τον φιλοξενήσω και εδώ, και στο δικό μου facebook και twitter, αλλά και στου Πλαισίου.

Το ζουμί, να ξέρετε, είναι στην προτελευταία πρόταση…

Διαβάστε την εμπειρία του Κώστα:

Στις 30/11 προχωρώ σε ηλεκτρονική παραγγελία σύνθεεσης desktop υπολογιστή Turbo-X (ήτοι συναρμολογούμενου από το ίδιο το κατάστημα) πληρώνοντας με πιστωτική κάρτα και λαμβάνω άμεσα mail ότι η παραγγελία μου καταχωρήθηκε επιτυχώς.

Στις 3/12 λαμβάνω mail ότι η παραγγελία μου απεστάλη. Ο σύνδεσμος που οδηγεί στην παρακολούθησή της δεν δουλεύει.

Στις 5/12 κάνω το πρώτο μου τηλεφώνημα στη γραμμή 800… όπου, αφού με παραπέμπουν τρεις (!) φορές σε επόμενο υπάλληλο από άλλο τμήμα στον οποίο εξηγώ από την αρχή την κατάσταση, παίρνω ένα tracking number που αντιστοιχεί όμως σε ομαδική αποστολή προϊόντων και φυσικά δεν δουλεύει στο site των ΕΛΤΑ Courier αλλά ούτε και στο τοπικό παράρτημα της ταχυμεταφορικής.

Κάνω υπομονή, όπως μου προτείνουν όλοι, λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών της Black Friday.

Χτες 9/12 ξανατηλεφωνώ στο Πλαίσιο, όπου πάλι μετά από δύο πάσσες, βρίσκεται κοπέλα που δείχνει διάθεση ν’ ασχοληθεί παραπάνω και να βρει το σωστό tracking number ώστε να εντοπιστεί το πακέτο. Δεν με πήρε ποτέ πίσω.

Σήμερα ξανατηλεφωνώ κι αφού τρώω τρεις πάσες (Βραζιλιάνοι δεν λέω) μου σκάνε το παραμύθι ότι έγινε μπέρδεμα με το μεγάλο όγκο παραγγελιών, η σύνθεση που παρήγγειλα δεν ήταν πλέον διαθέσιμη και θα μπορούσα είτε να μιλήσω με πωλητή ώστε να μου προτείνει κάτι άλλο ή να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Διάλεξα το δεύτερο ΑΛΛΑ αμέσως μετά διαπίστωσα ότι η σύνθεση είναι ακόμη διαθέσιμη σε τιμή 499 ευρώ (έναντι 324 στην οποία την είχα παραγγείλει).

Χρειάζεται να πω κι άλλα;

Back To Top
×Close search
Search